אחרי ההכרה בבית הדין: עשרות מורים נוטשים את הארגונים הוותיקים ומצטרפים לארגון החדש
יממה לאחר שבית הדין האזורי לעבודה הכיר ב"מורים מובילים שינוי" כארגון עובדים, מדווחים שם על גל הצטרפויות. בראיון לוואלה מסבירים המייסדים והמורים בשטח מדוע מאסו בוותק כקריטריון יחיד לתגמול ודורשים שקיפות, תמרוץ למצוינות וזכות בחירה חופשית
