"בן שלי - מי האמין שזה מה שיהיה?": הלוויתו של סרן דוד חזות | ישיר
"כל הזמן אמרת לי: אני רוצה רק גולני - גולני זה החיים שלי", ספדה לו אמו גלית, שדוד היה בנה היחיד. "תודה שדאגת לי, ושהיית האהבה הכי גדולה שלי - הלוואי והיית בעלי", ספדה בדמעות בת זוגו. "היית מפקד חם, חכם ושנון - ועם חיוך שתמיד היה על פניך", ספד לו מג"ד 12
