וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נינג'ה קטנה": ילדה בת 10 ניצחה את מאמנה ושברה את הרשת

24.5.2018 / 8:57

טיילור ג'ו החלה רק לפני 18 חודשים להתאמן בספורט אתגרי שבו נדרשים לדלג על מכשולים, אבל וידאו שבו היא מנצחת את מאמנה זכה כבר לכ-50 מיליון צפיות: "אנשים לא מודעים למה שאני יכולה לעשות"

Amazing ninja hustle by Taylor Greene!

תכירו את טיילור ג'ו. היא בת 10 בלבד וכבר הפכה לסנסציה עולמית בעקבות וידאו שלה שבו היא מביסה את המאמן שלה בספורט אתגרי שבו היא מדלגת על פני מכשולים בסגנון לחימה שכבר זיכה אותה לכינוי "ילדת הנינג'ה". הוידאו שפרסמה ג'ו מתחרה במאמן שלה ומנצחת אותו זכה כבר לכ-50 מיליון צפיות בזמן קצר והיא מצידה הפכה לתופעה של ממש.

ג'ו שמתגוררת בדנבר, קולורדו, החלה להתאמן בספורט האתגרי הייחודי הזה לפני פחות מ-18 חודשים ובו היא נדרשת להתגלגל דרך קורות, למשוך את עצמה ולטפס על חבלים ועל חומות גבוהות ולאזן את עצמה על כדורי גומי ענקיים כמו מקצוענית. ג'ו, שמתאמנת עם אוסטין גריי, הפכה למומחית של ממש במעבר מכשולים קשים וקשה להתחרות איתה בתחום הזה.

ילדת הנינג'ה. אתר רשמי
ילדת הנינג'ה האולטימטיבית. טיילור ג'ו/אתר רשמי

"אני ממש מרגישה שאנשים מופתעים ממני", היא סיפרה, "אני ילדה קטנה עם שיער בלונדיני, עיניים כחולות וגומות חן, כך שאנשים לא מודעים למה שאני יכולה לעשות. אני ממש נהנית מזה כי אני יכולה להתגלגל ולקפוץ מדברים. חלק מהם קלים, אבל אחרים יכולים להיות ממש מאתגרים".

על הוידאו שבו היא מנצחת את המאמן שלה, אמרה ג'ו: "בווידאו זו היתה הפעם הראשונה שהמאמן שלי רצה להתחרות בי. הוא ביקש להתחרות ואני חשבתי שאנצח בגלל שראיתי אותו מתאמן לפני כן. אין ספק שהשתפרתי מאז ומאז הפעם הראשונה שעשיתי את זה".

הספורט שג'ו מתחרה בו הוא לא אולימפי והיא תיאלץ לחכות עד גיל 19 כדי לקחת חלק בתחרות למבוגרים. "אני בהחלט ארצה להשתתף בתחרות "נינג'ה אמריקאי" כשאגדל. אני רוצה להיות מקצוענית ולהמשיך לעשות את זה", סיפרה. בינתיים ג'ו משתתפת בתחרות לילדים מגיל 9 עד 14, אבל אין ספק שעוד נשמע עליה בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בסנסציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully